Regresan a clases más de un millón de estudiantes en Michoacán: SEE

ENTÉRATE PRIMERO

Escrito por Redacción / Ver más

Lun, 17 Abr 2023

Una vez concluido el periodo vacacional de Semana Santa, este lunes regresan a las aulas más de un millón de alumnos de todos los niveles educativos, tanto en escuelas públicas como privadas.
Es por eso que la secretaria de Educación, Gabriela Molina Aguilar, invita a todos los docentes y trabajadores del sector a retomar las labores con el entusiasmo y compromiso de garantizar el derecho superior a la educación de niñas, niños y jóvenes.
De igual manera, se retoman en su totalidad las labores y atención en las oficinas centrales de la Secretaría de Educación del Estado (SEE), así como en las que se encuentran al interior de la entidad.
La secretaria de Educación hace un llamado a los más de 72 mil trabajadores del sector a seguir realizando sus labores con responsabilidad y honestidad, recordando que lo más importante es la educación de miles de niñas, niños y jóvenes en Michoacán.

Inchanantatisia jorhemperakuarhu uanekua jorhenkuarhiricha i Erechikuarhu: SEE

Uetenakuarhintatistu anchikuarhikuecha SEE arhikatarhu

Morelia, Michoacán; 17 de abril de 2023.- Jimpoka k’amarhakasïa jurhiatikuecha mintsikuarhikueri, i jurhiatikua inchanantatisia menteru jorhemperakuecharhu.
Jimposï juramuti jorhenkuarhikueri Gabriela Molina Aguila, p’imarhiasïnti iamintu anchikuarhirichani jorhenkuarhikueri enki tsïpekua jinkonsï inchamukuntaka jorhentani sapichani ka tumpichani.
Ka itku uetenantatisi anchikuarhikuecha k’eri k’umanchikua uaxataskatarhu SEE arhikatarhu, ka matarhuecharhu enki i Erechikuarhusï jaka.
Juramuti Jorhenkuarhikueri p’imarhiasïnti 72 mil anchikuarhirichani jorhenkuarhikueri, enki menki jauenakasï sesi anchikuarhini eratsepani enki ima enki santaru uetarhejka jinteka intskuani ampakiti jorhenkuarhikua sapichani ka tumpichani.

ESTATAL / REGIONAL
NACIONAL

Notas Relacionadas

Interés

ENTÉRATE PRIMERO

Suscríbete a nuestro YouTube

Compartir...