Presenta SEE violentómetro contra el acoso escolar

ENTÉRATE PRIMERO

Escrito por Redacción / Ver más

Vie, 18 Nov 2022

 La Secretaría de Educación del Estado (SEE) presentó el Violentómetro Escolar, herramienta que se difundirá en las escuelas con el fin de identificar el grado de acoso en las instituciones educativas y hacerle frente.

Durante la Segunda Sesión Ordinaria del Consejo Preventivo de la Violencia Escolar en el Estado de Michoacán (Copreveem), la autoridad educativa concretó esta herramienta con la que se continúa el trabajo que se ha venido realizando contra la violencia a los menores.

“Buscamos que nuestras niñas, niños y adolescentes sepan cómo identificar el acoso para poder ponerle un alto, entre todos debemos construir ambientes sanos, de armonía y respeto”, detalló la secretaria de Educación, Yarabí Ávila González.

En coordinación con las dependencias integrantes del Copreveem se implementarán estrategias para que la información fluya hasta todos los alumnos del estado.

Esto se suma a otras acciones que se realizan desde dicho órgano, tales como la revisión de la Ley para la Atención de la Violencia Escolar, con las Comisiones de Educación, Salud, Juventud y Deporte del Congreso del Estado e instituciones afines.

Además de un Violentómetro general, se trabajaron otros tres, de acuerdo a las edades, uno para niños de 0 a 5 años, otro para menores de 6 a 11 años y el tercero dirigido a jóvenes de 12 a 17; asimismo, con el Copreveem se desarrollan mecanismos de alerta destinados para las víctimas de acoso y servicios de apoyo, así como orientación para desincentivar el abandono escolar.

_SEE_ untasti _Violentómetro_ arhikatani enki erhojparhutaka no sesi pajperakuani jorhemperakuarhu

_Anchikuarhisïnkasi jimpoka uetarhenchasïnti enki sesi pajperakua jauaka jima isï enki nitamajka sapicha: Yarabí Ávila._

*Morelia, Michoacán; 17 de Noviembre de 2022.-* _Secretaría de Educación del Estado (SEE),_ untasti _Violentómetro Escolar_ arhikatani, urakua ma enki iamintu jorhemperakuecharhu etsakunaka, imankuni erojparhutakasï no sesi pajperakuani ka antarheakasï p’inkuni.

Enki tankuarhikua japka _Segunda Sesión Ordinaria_ imeri _Consejo Preventivo de la Violencia Escolar en el Estado de Michoacán (Copreveem)_ arhikata, juramuti jorhenkuarhikueri xarhatasti ini urakua imankuni anaxutakasï no sesi pajperakuani jorhemperakuecharhu.

“Uetarhenchasïnti enki juchari sapicha miteakasï nani enki no sesi pajperakua jauaka, jimpkoka isï antarheakasï anaxutani, iamintuecha sesi jantskantaka ka uakasï enki sesi nitamakua jauaka”, uantasti juramuti, _Yarabí Ávila González._

Majku tsa k’eri k’umanchikua uaxastakatechankuni _Copreveem_ anapuechankuni, anchitauakasï tachani tatsekupakuechani imankuni i eiampikuani iapurhu isï etsakuaka.

I anchikuarhikua majku uenati mataruechankuni enki jima unajkasï, isï enki sesi eratsekua ima juramukueri _Ley para la Atención de la Violencia Escolar_ arhikateri, tsa kunkuarhikuechankuni _Comisiones de Educación arhikatankuni, Tsïnajperakuerinkuni, Tumpicherinkuni ka Chanakuerinkuni jima anpuecha _Congreso del Estado,_ ka mataru k’eri k’umanchikua uaxastakatechankuni.

Unastisï tachani urakuecha ma enki iamintuechankuni anchitaka, mataru enki anchitaka sapichankuni enki jatirika _0-5_ uexurhikuecha, mataru enki anchitakasï tsankuni enki notki jatirikasï _6-11_ uexuehikuecha, ka mataru tumpichankuni enki jatirikasï _12-17_ uexurhikuexha; ka itku imankuni _Copreveem_ untaskasï anchikuarhikuechani imankuni erojparhutakasï no sesi pajperakuani, ka enki anaxutaka enki xani uemukuntanajka sapicha jorhemperakuecharhu.

ESTATAL / REGIONAL
NACIONAL

Notas Relacionadas

Interés

En Apatzingan se enciende la Navidad 2022.

En Apatzingan se enciende la Navidad 2022.

Apatzingán se iluminó de forma espectacular con la inauguración del encendido del "Árbol de Navidad"; el "Nacimiento"; así como la Villa Navideña en el "Parque Amanecer" el cual...

ENTÉRATE PRIMERO

Suscríbete a nuestro YouTube

Compartir...